top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 227


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گاهی یه جور غمی تو دلته

که هرچی می گردی دلیلشو پیدا نمیکنی !


این جور غم ها بیشتر از ناراحتی

آدمو کلافه می کنه !!!



نظرات شما عزیزان:

رضاخان
ساعت17:56---17 آذر 1391
خوش گفتی


asma
ساعت16:48---17 آذر 1391
انسان مغرور همانند شخصی است که

بر قله کوهی ایستاده و همگان را کوچک میپندارد

و غافل از اینکه مردم از پایین قله او را کوچک میبینند . .

سلام دوست عزیز بهم سربزن

خوشت اومد لینکم کنپاسخ:fek konam adreseto eshteba zadi,natonestam biam to webet


کتی
ساعت19:20---16 آذر 1391
من و تو

تهديدی برای فضای سبز نبوديم !

خطری برای حيات وحش نداشتيم !

من و تو فقط

جوان بوديم و

آرزوهای کوچکی داشتيم !!!



mehrnoush
ساعت19:22---15 آذر 1391
adamo divune mikone,di vu ne

مهرسا
ساعت17:00---15 آذر 1391

من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


dream girl
ساعت18:33---14 آذر 1391

سلام

وب قشنگی بود در ضمن مطلباتم عالی بود

به وب منم بیا و نظرت رو درباره تبادل لینک بهم بگو http://sunset_.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com